torsdag den 7. juni 2012

Jeg spiller fodbold oppe i Otterup B & IK. Der har jeg spillet i flere år, dog med et par skift ind imellem. Jeg startede hele min fodbold "karriere" i Skeby Boldklub som er en lille klub ude på landet, da holdet i Skeby lukkede pga. spillermangel flyttede jeg til Otterup. Der startede jeg med at spille som 9-10 årig. efter 5 år i Otterup røg jeg tilbage til Skeby for en kort periode, og nu der spiller jeg U17 i Otterup. Vi spiller i mesterrækken, og er faktisk slet ikke dårlige. Inden jeg kom op som U17 har jeg måtte gå 1 1/2 år med en skade. Jeg fik en fibersprængning i lysken, hvilket ikke var let at komme over. Det tog tid og jeg havde ikke rigtigt lysten til at starte til fodbold igen. For tre måneder efter jeg havde fået den føltes det normalt i lysken igen og jeg tog til træning, hvilket jeg aldrig skulle have gjort. Bum Bum og Wupti så stod jeg der igen med endnu en. Men nu er jeg startet igen, og det går rigtigt godt! :)

Holdet inden kampstart imod Middelfart/Strip.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar