fredag den 8. juni 2012

Eksamen er lige om hjørnet! :)

Eksamen er lige om hjørnet! :)

På mandag har jeg min første eksamen. Jeg skal eksamineres i Kommunikation/ it mundtlig. Jeg er næsten helt 100% klar til eksamen og føler ingen frygt eller nervøsitet endnu. Jeg tror eksamen kommer til at forløbe super godt og regner da også med at jeg får et godt resultat fra eksamen af. Alt hvad jeg skal bruge til eksamen er lavet og det eneste jeg mangler nu er bare at få læst i en bog omhandlende kommunikation/ it. Faget kommunikation/ it har ikke haft min store interesse, men faget er obligatorisk at have på C niveau ude på HTX, men efter mandag dvs. mandag kl. 13:25 er der aldrig mere Kommunikation/ it til mig! Yes

Efter kommunikation/ it eksamen venter der en årsprøve i Kemi, denne tror jeg desværre kommer til at trække tænder ud! Godt nok har den ingen betydning Kemi prøven, men alligevel vil man da altid gerne have en god karakter :-) Jeg har aftalt med nogle gode kammerater at vi tre dage inden prøven mødes og besvare alle de spørgsmål vi kan blive stillet til prøven så vi har lidt at komme ind med.

Nu der vil jeg slutte af for i dag, og begynde at læse lidt i bogen så jeg kan blive klogere. God dag folkens :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar